Sinds 2006 zijn onze spaaracties en retailpromoties vaste klant in supermarkten, tankstations, drogisterijen en slagerijen. Sunshine Loyalty creëert spaarconcepten voor klanten in Nederland, België en Duitsland. Wij weten wat er in de sector speelt en volgen veranderingen in consumentengedrag, demografie, distributiekanalen, concurrentie en e-commerce op de voet. Zo kunnen wij het verschil blijven maken in het behouden en uitbreiden van uw klantrelaties.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.
Non-food retail heeft zijn eigen marktdynamiek en bijbehorend consumentengedrag. Dit vergt een andere Loyalty aanpak en andere oplossingen.
Een ander kanaal, een andere doelgroep… Al jaren spelen wij een grote rol in deze markt. Wij weten als geen ander dat snel schakelen, een complete service (lokaal en/of centraal leveren), betrouwbaarheid én een echt partnership het verschil maken.
De naam zegt het al, in dit segment werken wij alleen met specifieke merken en thema’s.